Dana 16. listopada 2023. u Društvu Sveučilišnih nastavnika i znanstvenika u Zagrebu održana je 9. sjednica Skupštine Hrvatskog udruženja za obrazovna istraživanja i rasprava “Praktične kompetencije za budućnost u inicijalnom obrazovanju odgajatelja: inovacijski iskoraci”. Uvodno predavanje o navedenoj temi (uključujući i prezentaciju nalaza znanstvenog istraživanja) održala je prof. dr. sc. Lidija Vujičić, Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
Hrvatsko udruženje za obrazovna istraživanja organiziralo je raspravu u suradnji sa Sekcijom za sociologiju obrazovanja Hrvatskog sociološkog društva.
Otvoren je poziv za publiciranje knjiga u okviru The EERA Book Series with Springer – Transdisciplinary Perspectives in Educational Research
Poziv za objavljivanje također je dostupan na EERA web stranici:
Rasprava: Kako spriječiti prerano napuštanje obrazovanja?
EERA mreža Gender and Education (NW33), Glasgow ECER 2023
Podsjetnik za slanje tekstova za tematski broj CEPS Journal-a na temu: Gender Equality in Education during the COVID-19 Pandemic: Experiences and Lessons to Learn
Rok za slanje naslova i sažetka teksta je 30. prosinac 2022., a za slanje tekstova: 30. rujan 2023.
Detaljnije informacije su dostupne na linku:
https://cepsj.si/index.php/cepsj/announcement/view/22
i u privitku.
Druga međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju
Druga međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2) – in memoriam prof. emer. dr. sc. Milanu Matijeviću održat će se 20. i 21. svibnja 2022. godine u Zagrebu.
Organizatori konferecije su Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti. Više informacija o konferenciji i slanju radova dostupno je na web stranici https://www.ufzg-stoo2.com/.
Poziv za dostavu radova za časopis CEPSJ
Poziv na dostavu radova za Center for Educational Policy Studies Journal Focus Issue – Vol. 14, Issue 2 (Year 2024): Gender Equality in Education during the COVID-19 Pandemic: Experiences and Lessons to Learn.
ARTICLE SUBMISSION TIMELINE:
30 DECEMBER 2022: submission of paper title and abstract with up to five keywords [250 words max.]
30 SEPTEMBER 2023: paper submission [between 5,000 and 7,000 words] JUNE 2024: publication of the focus issue of the CEPS journal
Rasprava na temu „Iskustvo studiranja LGBTQ+ studenata i studenata sa statusom azilanta/izbjeglice u Hrvatskoj“
U organizacije Sekcije za sociologiju obrazovanja HSD-a i Hrvatskog udruženje za obrazovna istraživanja 11. veljače 2022. održana je zoom rasprava na temu „ISKUSTVO STUDIRANJA LGBTQ+ STUDENATA I STUDENATA SA STATUSOM AZILANTA/IZBJEGLICE U HRVATSKOJ“. Rasprava se održala na osnovu rezultata empirijskog istraživanja koje je proveo Institut za društvena istraživanja u Zagrebu u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja. O rezultatima istraživanja govorile su dr. sc. Branislava Baranović i dr. sc. Margareta Gregurović.
Obavijest o konferenciji
Od 13. do 15. rujna 2021. godine u Ljubljani će se održati 4th European Conference on Domestic Violence. Više informacija ovdje.
Poziv za tematski broj časopisa o obrazovanju u Europi u doba COVID 19 pandemije
European Educational Research Journal objavljuje poziv za tematski broj časopisa o obrazovanju u Europi u doba COVID 19 pandemije. Detaljnije o temama radova i rokovima za slanje članaka možete pročitati OVDJE.