Održan okrugli stol “Modularna nastava i društveni predmeti u strukovnim školama u Hrvatskoj”

U suradnji sa Sekcijom za sociologiju obrazovanja, HSD i Hrvatskim politološkim društvom, Hrvatsko udruženje za obrazovna istraživanja je 20. ožujka 2024. organiziralo okrugli stol:

Modularna nastava i društveni predmeti u strukovnim školama u Hrvatskoj

Uvodna izlaganja su održali: Vesna Anđelić, pomoćnica ravnatelja ASOO-a, prof. dr. sc. Dragan Bagić, prof. dr. sc. Berto Šalaj, Suzana Hitrec, ravnateljica Upravne škole Zagreb, prof. mentor Ana Šutalo Barić i prof. izvrsna savjetnica Zlata Paštar.

Raspravu je moderirala prof. dr. sc. Branislava Baranović.

Održana 9. sjednica Skupštine Hrvatskog udruženja za obrazovna istraživanja

Dana 16. listopada 2023. u Društvu Sveučilišnih nastavnika i znanstvenika u Zagrebu održana je 9. sjednica Skupštine Hrvatskog udruženja za obrazovna istraživanja i rasprava “Praktične kompetencije za budućnost u inicijalnom obrazovanju odgajatelja: inovacijski iskoraci”. Uvodno predavanje o navedenoj temi (uključujući i prezentaciju nalaza znanstvenog istraživanja) održala je prof. dr. sc. Lidija Vujičić, Centar za istraživanje djetinjstva, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci.
Hrvatsko udruženje za obrazovna istraživanja organiziralo je raspravu u suradnji sa Sekcijom za sociologiju obrazovanja Hrvatskog sociološkog društva.

Druga međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju

Druga međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2) – in memoriam prof. emer. dr. sc. Milanu Matijeviću održat će se 20. i 21. svibnja 2022. godine u Zagrebu.

Organizatori konferecije su Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti. Više informacija o konferenciji i slanju radova dostupno je na web stranici https://www.ufzg-stoo2.com/.

Poziv za dostavu radova za časopis CEPSJ

Poziv na dostavu radova za Center for Educational Policy Studies Journal Focus Issue – Vol. 14, Issue 2 (Year 2024): Gender Equality in Education during the COVID-19 Pandemic: Experiences and Lessons to Learn.

ARTICLE SUBMISSION TIMELINE:

30 DECEMBER 2022: submission of paper title and abstract with up to five keywords [250 words max.]

30 SEPTEMBER 2023: paper submission [between 5,000 and 7,000 words] JUNE 2024: publication of the focus issue of the CEPS journal

Poziv